Konkurs im. Anny Zofii Krygowskiej na najlepszą pracę studencką z dydaktyki matematyki (2019)
Oceny nadesłanych 8 prac na Konkurs im. Anny Zofii Krygowskiej na najlepszą pracę studencką z dziedziny dydaktyki matematyki w edycji 2019 dokonali członkowie Jury Konkursu w składzie:
- dr hab. Marianna Ciosek, prof. UP (Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie),
- dr Monika Czajkowska (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej),
- dr hab. Małgorzata Makiewicz, prof. USz (Uniwersytet Szczeciński, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej),
- prof. dr hab. Ryszard Pawlak (Uniwersytet Łódzki),
- dr hab. Anna Żeromska, prof. AGH (Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie).
Postanowiono przyznać następujące nagrody za najlepszą pracę z dydaktyki matematyki za rok 2019:
- Nagroda Pierwsza - mgr Agnieszka Polak, "Myśląca klasa" Petera Liljedahla jako sposób realizacji wybranych zagadnie dotyczących ciągów, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, promotor prof. dr hab. Tomasz Szemberg, praca magisterska,
- Nagroda Druga - mgr Katarzyna Szczepaniak, Wybrane tematy z trygonometrii w myślącej klasie, Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, promotor prof. dr hab. Tomasz Szemberg, praca magisterska,
- Nagroda Trzecia - mgr Amanda Weronika Lewandowska, Matura rozszerzona z matematyki - analiza jakościowa wybranych rozwiązań zadań, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, promotor dr Edyta Juskowiak, praca magisterska,
- Wyróżnienie - mgr Piotr Bury, Najważniejsze własności liczby e oraz pi. Od definicji do przestępności, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, promotor dr Zdzisław Pogoda, praca magisterska,
dr hab. Anna Katarzyna Żeromska
Przewodnicząca Jury
Sponsorem nagród w Konkursie jest Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie.